بازدید مدیران ارشد پژو فرانسه از شرکت تولیدی استام صنعت
جذابیت بازار خودرو  در ایران و تقاضای فزاینده مشتریان جهت خرید خودرو های با کیفیت و از طرفی توانمندی قطعه سازان ایرانی  سبب شده شرکت‌های خارجی برای بررسی شرایط صنعت خودرو  راهی کشورمان شده و فرصت‌های موجود را برای همکاری‌های احتمالی آینده، مورد بررسی و ارزیابی  قرار دهند.
در این بین، «هیات عالی رتبه پژو فرانسه » نیز به ایران آمد تا ضمن بازدید از برخی مراکز مهم خودرو سازی و قطعه سازی، از فرصت به‌وجود آمده برای حضور در یکی از بازارهای بزرگ خاورمیانه استفاده و زمینه‌های همکاری مجدد را شناسایی نماید.
در این بازدید مقامات پژو ضمن بازدید از کارخانه استام صنعت به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات دینام و استارت در  خاورمیانه  از نزدیک شاهد توانمندی های این مجموعه صنعتی و گروه قطعات خودرو عظام شدند.
«هیات عالی رتبه پژو فرانسه » را در این بازدید آقایان  ژان کریستف کودماخ  قائم مقام مدیر عامل منطقه  آفریقا و خاورمیانه،لوبهنی  قائم مقام تحقیق  و توسعه، لوکاس  قائم مقام استراتژی و برنامه ها ، ونسان  قائم مقام زنجیره تامین و توزیع  ، مقبش  مدیر پروژه ایران، باویس مدیر استراتژی صنعتی ، پاسینانی مدیر پروژه سی.کی .دی تشکیل می دادند.
 گفتنی  است، شرکت استام صنعت در سال ۱۳۷۸ تاسیس شده است. این شرکت لیسانس تولید دینام و استارت را از شرکت Valeo فرانسه کسب کرده و در سال ۸۸ نیز موفق به اخذ جایزه‌ی ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی شده است. این شرکت تامین کننده اصلی خودروسازان داخلی در حوزه دینام و استارت به شمار می‌رود.

فایل ضمیمه
3 آبان 1394 12:0 شماره :10
چاپ | ارسال به ديگران |

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد.

نام  

پست الکترونیک  

نظر  


نظرات