بازدید هیئت قطعه سازان اسکاندیناوی از توانمندی های گروه قطعات خودرو عظام

«بیانیه لوزان» اگرچه نمی‌تواند تضمینی برای حضور قطعی شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی در ایران باشد، اما حداقل سبب شده شرکت‌های خارجی برای بررسی شرایط راهی کشورمان شده و فرصت‌های موجود در اقتصاد ایران را برای همکاری‌های احتمالی آینده، مورد بررسی قرار دهند.

در این بین، «هیات تجاری صنایع خودرو و قطعه اسکاندیناوی» نیز به ایران آمد تا ضمن بازدید از برخی مراکز مهم خودروسازی و توانمندی های گروه قطعات خودرو عظام  ، از فرصت به‌وجود آمده برای حضور در یکی از بازارهای بزرگ خاورمیانه استفاده و زمینه‌های همکاری را شناسایی کند.

رییس گروه قطعات خودرو سوئد ( FKG ) در بازدید از توانمندی های گروه قطعات خودرو عظام با اشاره به حمایت های دولت اسکاندیناوی از توسعه فعالیت های خارجی گروه های خصوصی کشور سوئد، گفت: با توجه به وظیفه این گروه صنعتی درمورد تسهیل ارتباطات بخش خصوصی و دولت، سفر به ایران صورت گرفته است.

فردریک سیدال، بررسی فرصت های همکاری و آشنایی با بازار ایران را از مهمترین علل حضور مدیران شرکت های سوئدی فعال در زمینه تولید قطعات خودرو عنوان کرد و افزود: مدیران هفت شرکت از ۳۰۰ شرکت عضو این گروه در این سفر، هیات را همراهی می کنند.

وی این سفر را گام اول در جاده ابریشم برای شناخت وضعیت موجود دانست و گفت: در سفرهای بعدی این گروه به صورت ریز و تخصصی، زمینه های افزایش همکاری های خودرویی را بررسی خواهد کرد.

فایل ضمیمه
23 شهريور 1394 11:49 شماره :9
چاپ | ارسال به ديگران |

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد.

نام  

پست الکترونیک  

نظر  


نظرات