دستور مدیر عامل محترم گروه قطعات خودرو عظام در آستانه نوروز 95

بخش عمده ای از نیاز صنایع تولیدی کاغذ کشور عزیزمان ایران ، کما کان از محل قطع درختان جنگلی تامین می شود. از طرف دیگر نیاز سالانه کشور به انواع کاغذ به طور فزاینده و فریبنده رو به گسترش دارد. اگرچه سرانه مصرف کاغذ را برخی کارشناسان به عنوان شاخص توسعه فرهنگی یاد می کنند،  اما توجه صرف به شاخص یادشده،  بدون توجه به محل مصرف کاغذ جای تامل دارد. حرکت ارزشمند برخی سازمانهای بزرگ کشور نظیر همراه اول برای حذف قبوض کاغذی و استفاده از پیامک ، یکی از اقدامات درخور توجه بود که امید است دیگر سازمانها و شرکتها بزرگ کشور نیز در این مسیر گام بردارند.

نیاز وسیع کشور به کاغذ چه از محل تولید داخلی و با حذف منابع طبیعی اتفاق بیفتد و چه از محل واردات و خروج ارز صورت پذیرد، هردو محل ایراد است از اینرو بایسته است، لااقل با اصلاح الگوی مصرف کاغذ، گامی درست در مسیر استفاده بهینه منابع کشور عزیزمان ایران برداریم.

مدیر عامل گروه قطعات خودرو عظام  از تمامی مدیران شرکتها و کارخانجات تولیدی خانواده بزرگ عظام خواست در آستانه  سال نو  از چاپ سررسید خود داری نموده و  با اصلاح الگوهای مصرف قبلی جهت حفظ و صیانت از منابع کشور اهتمام لازم را داشته باشند.

فایل ضمیمه
3 بهمن 1394 13:15 شماره :63
چاپ | ارسال به ديگران |

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد.

نام   

پست الکترونیک   

نظر   


نظرات