انتخاب سازه ‏پویش از گروه قطعات خودرو عظام به عنوان شرکت برتر تولید قطعات خودرو در سال 1397

همایش ملی روز صنعت و معدن امسال نیز به روال همه ساله در روز دهم تیرماه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و در محل سالن اجلاس سران برگزار شد. در همایش امسال که معاون اول رئیس ‏جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس کمیسیون صنایع و معادن، رئیس اتاق بازرگانی ایران و جمعی از اصحاب صنعت حضور داشتند از شرکتهای برتر صنعتی در حوز‏ه‏ های مختلف تقدیر شد.
فرآیند این انتخاب با ارسال پرسشنامه ‏هایی از طریق سازمان های صنعت، معدن و تجارت هر استان به شرکتهای مختلف آن استان که در زمینه ‏های مختلف تولیدی فعالیت دارند آغاز و پس از جمع ‏آوری فرم‏ ها و براساس معیارهایی نظیر میزان تولید، فروش، سود عملیاتی، هزینه انرژی مصرفی، هزینه تحقیق و نوآوری، ارزش صادرات و چند پارامتر دیگر، شرکتهای دارای بالاترین امتیاز به وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی می‏ گردند.
در کارگروه های تخصصی در وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز تمامی شرکت‏ های معرفی شده از کل استان های کشور مجددا" مورد ارزیابی قرار گرفته و 4 شرکت برتر در هر زمینه تولیدی انتخاب و جهت دریافت تندیس و لوح تقدیر معرفی می‏ شوند. 
مراسم تقدیر از شرکت‏های برتر همه ساله مصادف با روز 10 تیرماه که روز بزرگداشت صنعت و معدن نامگذاری شده است طی مراسمی با حضور مسئولین ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی و خانه‏ های صنعت و معدن و جمعی از صنعتگران کشور برگزار می ‏شود.
در سال 1397 نیز شرکت سازه‏ پویش به نمایندگی از گروه قطعات خودرو عظام از بین یکصد شرکت صنعتی در زمینه تولید قطعات خودرو به عنوان شرکت برتر انتخاب و معرفی گردید.
گروه قطعات خودرو عظام به عنوان بزرگترين توليد كننده قطعات اصلي خودرو در كشور ، با برخورداري از كارخانجات توليدي مجهز به تجهيزات مدرن توليد و سرمايه هاي انساني متخصص و همچنين زنجيره تامين قدرتمند و شبكه توزيع و خدمات پس از فروش گسترده در سطح كشور سهم مهمي در افزايش كيفيت و عمق ساخت داخل قطعات خودرو در ایران را دارد.

فایل ضمیمه
17 تير 1397 19:42 شماره :127
چاپ | ارسال به ديگران |

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد.

نام  

پست الکترونیک  

نظر  


نظرات